Friday, December 2, 2016

Hoe behandel ik mijn plakbh?

Hoe plak ik hem op?

- maak eerst de huid schoon zodat er geen parfum en lotion resten aanwezig zijn.
- ga voor de spiegel staan.
- houdt de borsten met een hand vast en plaats de plakzijde van de BH van onderuit op de borst.
- heb je de Backless beauty? plak de BH op de borst zoals hierboven beschreven. Maak daarna de twee haakjes aan de voorzijde vast. Controleer of de positie van de cups op beide borsten hetzelfde is (dus of ze even hoog zitten).
- Druk de cups stevig tegen de borsten aan, zodat de plakkant overal aan de huid vast zit.
- LET OP: draag de BH niet wanneer u ernstige huidproblemen of allergieën hebt.

Hoe maak ik hem schoon en hoe bewaar ik hem?

Een plak BH kan niet in de wasmachine. Gebruik een lichte neutrale wasmiddel gedurende de handwas. Spoel de BH goed af met lauw water en wring de BH niet uit. Laat de BH in de lucht drogen.
Wanneer je de BH niet draagt zorg dan dat de plakzijde goed gedekt is met de folie en berg hem strof vrij op.

No comments:

Post a Comment